SANAH HELWAH SAHABAT!!

SANAH HELWAH..
HAPPY BIRTHDAY..
SELAMAT HARI LAHIR..


coretan khas buat sahabat2 ku yg lahir di bulan Januari & Februari ini..

Januari..
* Amrina  - 1 Jan
* Syuk - 25 Jan


Februari
* Ana - 13 Feb
* Chan - 22 Feb



Hari ini bertambah lagi usiamu,
Hari ini akan bertambah jua tanggungjawabmu,
Hari ini akan menjadikanmu lebih matang dek ujian yang mendatang,
Hari ini akan menjadi saksi ketabahan dirimu mengharungi onak duri kehidupan..


Hari ini Allah telah memendekkan lagi jarakmu denganNya,
semakin berkurang empoh untuk beramal,
semakin kubur mempersiapkan tempat untukmu,
semakin bersedia malaikat maut datang menjemput,
semakin dekat masa amalan dihitung,
dan,,semakin hampir haruman firdausi atau azabnya jahannam..


Buat sahabatku,,
sudah 2 tahun lebih perkenalan ini terjalin..
kadang ada yg menyakitkan, kadang ada yg menggembirakan..
titis air mata kerana gembira dan sedih, itu sudah biasa..
aku sakitkan hati ko, ko sakitkan hati aku, pun biasa..
kau buatku lama menunggu, aku buat kau lama menunggu, biasa je tu..


tau kenapa ianya biasa saja bagiku??
kerana kita tak ubah seperti adik beradik..
aku tak pernah kisah..
dan, kerna ukhuwwah ini sampai mati.
SAMPAI MATI.
terima kasih kerana sudi mendoakan ku dalam doa lepas solatmu..
terima kasih kerana selalu ingat akan aku..
terima kasih atas khidmat tompang motor, kereta termasuklah bas..
terima kasih sahabat!
sayang kamu sampai mati..


semoga kamu berempat terus kuat untuk kita berlari bersama di dunia perjuangan  ini..
moga tahun hadapan masih ada untuk kamu dan aku berbakti pada agamaNya..


sanah helwah..! 
*-*





n0taibukaki : jgn lupa ketahui kisah & cerita saudara kita di Syria.. jom peka!


Comments

Post a Comment

Popular Posts